Kies je hoofdmodule(s)
De basis van STA Software, kies uit de drie hoofdmodules of combineer.
Opleveren en inspecties
- Uitgebreide opnamepunten bibliotheek met beschrijvingen van gebreken
- Oplevering en vrije opnames digitaal vastleggen
- Sleutelverklaringen ondertekenen en verzenden
- Een web app voor onderaannemers/leveranciers
- Eén management overzicht van alle lopende projecten
Kwaliteitsborging
- Kant en klare kwaliteitscontrolelijsten zoals NOM-BENG, woningbouw en utiliteitsbouw checklists
- Digitaal inspecties uitvoeren en rapportages opbouwen
- Alle documentaties en tekeningen bij de hand
- Een web app voor (onder)aannemers
- Eén management overzicht van alle kwaliteitscontroles
Veiligheidsinspecties
- Verschillende kant en klare veiligheids- en werkplekinspectie checklists
- Veiligheidsdossiers digitaal opbouwen en verzenden
- Veiligheidsmeldingen vastleggen en beheren
- Een web app voor (onder)aannemers
- Eén management overzicht van alle veiligheidsissues
De ideale toevoeging aan je huidige STA pakket!
Plan opnames in met de KAM/VGM planner, stuur garantiemeldingen door naar onderaannemers of koppel je huidige infrastructuur met de Open API. Deze modules zijn alleen in combinatie mogelijk met een hoofdmodule.
KAM/VGM Planner
- Basis taken planning kopiëren naar projecten
- Een live status overzicht van taken per project
- Persoonlijke maandag mail met je taken
- Een management statusoverzicht van alle ingeplande taken
Garanties
- Al je garanties beheren in één overzicht
- Garantiemeldingen maken en beheren
- Chatten met contactpersonen
- Een management statusoverzicht van alle garantiemeldingen
Open API
- Synchroniseer gegevens zodat je overal up to date bent
- Duidelijke API omschrijving en gemakkelijk te implementeren
- Werk je gegevens bij vanuit applicaties die je al gewend bent
- Verreik je statistieken
*Ook voor de toevoegingen zijn prijzen o.a. afhankelijk van de bedrijfsgrootte en het aantal gebruikers. Lees hier meer over in de FAQ verderop deze pagina.
Veel gestelde vragen
Wat is het verschil tussen een STA Portal en een STA app gebruiker?
Bij STA Software maken we onderscheid tussen twee soorten gebruikers: een STA Portal gebruiker en een STA app gebruiker.
Een STA Portal gebruiker heeft toegang tot alle functies van de gekozen STA module(s) met uitzondering van het starten van opnames, het noteren van opnamepunten en het afronden van een opname. De Portal gebruiker werkt vanaf de PC en kan onder meer:
- Relaties toevoegen en beheren
- Projecten toevoegen en beheren
- Rapporten maken, inzien en verzenden
- Lopende opnames en opnamepunten wijzigen in Live Management View
Een STA app gebruiker heeft net als de Portal gebruiker toegang tot alle functies van een module via de STA Portal. Aanvullend heeft de STA app gebruiker de bevoegdheid om:
- Opnames te starten;
- Opnamepunten toe te voegen (gebreken noteren of vragen beantwoorden van een checklist)
- Opnames af te ronden met gebruik van de STA app.
Kun je meerdere modules met elkaar combineren?
Alle modules van STA Software werken vanuit dezelfde app en hetzelfde portaal. Je kunt een module individueel aanschaffen of gecombineerd. De keuze van modules zijn afhankelijk van de werkzaamheden die je uitvoert.
Ben je niet zeker welke modules je nodig hebt? vraag dan een presentatie aan. We leggen je graag uit welke modules precies bij jouw situatie passen.
Waarom is de prijs 'Op aanvraag'?
De module prijs van STA Software wordt bepaald aan de hand van verschillende staffels. De hoogte van de staffel waar je bedrijf onder valt is afhankelijk van onder meer de bedrijfsgrootte, het aantal verwachte (app) gebruikers en de jaarlijkse omzet.
In een eerste gesprek kan worden vastgesteld hoe de kosten er voor jouw bedrijf uit komen te zien.
Krijg je korting als je meerdere modules aanschaft?
Je kunt een korting krijgen van 10% op het gehele bedrag als je bij je eerste aankoop 3 of meer modules aanschaft.
Kun je met meerdere vestigingen onder één licentie werken?
Dat is geen probleem, je kunt met meerdere vestigingen werken in één omgeving. Bij het toevoegen van een projecten of relaties geef je aan welke vestiging hiervoor verantwoordelijk is.
Ik ben al klant van STA, kan ik mijn pakket nog uitbreiden?
Zeker! Je kunt direct met ons contact opnemen over de mogelijkheden of meer informatie aanvragen via de groene knop bovenaan de pagina.
Je bent drie stappen verwijderd van een efficiëntere workflow!
Stap 1 - Een vrijblijvende demo op locatie
Ben je benieuwd hoe STA zich onderscheid van de software op de markt? Dan komen we graag even langs om te laten zien hoe de software aansluit op jouw wensen.
Na een korte kennismaking krijg je te zien hoe de software jullie huidige werkwijze gaat ondersteunen. Hierbij wordt het inrichten van het platform, het toevoegen van projecten en het uitvoeren van een opname live gedemonstreerd. Na afloop wordt er een prijs afgesproken waarna jullie zelf kunnen beslissen of jullie je bouwprocessen gaan digitaliseren met STA Software.
Tip: Zorg ervoor dat er een groot scherm aanwezig is zodat iedereen duidelijk kan meekijken hoe de software werkt op je computer en tablet.


Stap 2 - Opstarten met het hele team!
Is de presentatie naar wens verlopen en ga je starten met één of meerdere modules? Dan wordt er een opstart workshop ingepland met het hele team.
Tijdens de workshop ga je dieper in op de mogelijkheden en gaat je team aan de hand van jullie eigen praktijksituatie de software testen.
Na de workshop ga je zelfstandig aan de slag met de software. Zit je met vragen? Het STA Support team is altijd één klik van je verwijderd!
Stap 3 - Meetbare resultaten
De software van STA zorgt ervoor dat je een uitgebreide rapportage opbouwt terwijl je je inspecties of oplevering uitvoert. Al snel zul je merken dat er met een paar extra klikken op de bouwplaats een hoop overbodig werk wordt bespaard op kantoor of in de bouwkeet. Daarnaast heb je op ieder moment je documenten en tekeningen bij de hand. Zo ben je bij ieder project volledig op de hoogte van de stand van zaken.
Op de lange termijn behaal je resultaten door het analyseren van de opnames die zijn uitgevoerd met STA Software. Zo kun je bijvoorbeeld inzien welke opnamepunten het meest voorkomen bij je projecten, welke onderaannemer het minste meerwerk oplevert en welke kwaliteitskeuringen het beste scoren. Je kunt deze data meenemen in je vergaderingen om zo onderbouwd je werkzaamheden te optimaliseren.
Met STA Software bouw je al deze informatie op terwijl je het gebruikt en kun je de informatie analyseren met Live Management View.
